Re: P133 MMX? i filmy DivX, VviD

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 22:33:08 MET

Wiktor S. wrote:

> Szczerze przyznam, że nie próbowałem go odpalać na starym kompie, choć mam
> 166 MMX... Ale na współczesnych kompach szybciej działają i ładniej
> wyglądają filmy na "normalnych" odtwarzaczach...

Na współczesnych kompach tak. Ale autor wątku szuka czegoś, co puści film
na zaledwie 133Mhz.

> Wadą QV jest obsługiwanie sprzętowego skalowania tylko na kartach S3.

O tym nie miałem pojęcia. Kumpel miał właśnie kartę S3 Virge :)

> Hm? Mnie tam wszystko odtwarza... oprócz dźwięku AC3.

Skoro tak, to jakiś update na plik readme.txt by się przydał :)
U znajomego nie chciał puszczać nowszych filmów...
Pewnie znajomy coś pokręcił w konfiguracji :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *