Re: P133 MMX? i filmy DivX, VviD

Autor: Wiktor S. <look_at_my.sig>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 16:02:54 MET

> Tak. Jest pewien sposób.
>
> Ściągnij program Quick View. Działa pod dosem.

Program jest upierdliwy ze swoją niedarmowością.

> Mój znajomy oglądał
> dzięki temu filmy w całkiem dobrej jakości na procku 166Mhz.

Szczerze przyznam, że nie próbowałem go odpalać na starym kompie, choć mam
166 MMX... Ale na współczesnych kompach szybciej działają i ładniej
wyglądają filmy na "normalnych" odtwarzaczach...
Wadą QV jest obsługiwanie sprzętowego skalowania tylko na kartach S3.
Za to nowe SoundBlastery obsługuje bez emulacji SB16, co się chwali.

> Niestety wersja którą posiadam (demo) obsługuje najwyżej DivX 4,
> xvida nie puści wcale. Poszukaj w sieci nowszą wersję.
> Może ona będzie puszczać coś więcej...

Hm? Mnie tam wszystko odtwarza... oprócz dźwięku AC3.

--
a_rien
e-mail: wswiktor&poczta,fm