Re: Optimus NServer VE155G1 vs Dell PowerEgde SC 1600

Autor: pawelWN <pawelwnTOWYCIAC_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 19:00:35 MET

> Planuje zakup serwera i pod uwagę biore dwa nastepujace:
> - Optimus NServer VE155G1 - cena 7100 PLN
> - Dell PowerEgde SC 1600 - cena 8600 PLN
>
> W serwerze potrzebny mi jest RAID 1 dla dwoch dysków 36 GB. Serwer Dell
> posiada dyski HOT-SWAP,a Optimus zwykle, ale HOT-SWAP nie jest mi
> potrzebny.
>
> Czy warto wydac 1500 PLN wiecej i miec serwer Dell czy tez serwery
> Optimusa sa
> juz na tyle dobre, że warto kupic Optimus.
>
> Jezeli ktos moze podzielic sie swoimi opiniami bede bardzo wdzieczny.

Witam,
Sprzęt serwerowy OPTIMUSa w chwili obecnej to sprzęt naprawdę najwyższej
klasy, nie różniący się technologicznie od sprzętu znanych marek zachodnich.
Na twoim miejscu bym nie przepłacał i wziął OPTIMUSa (wszak dajesz miejsca
pracy polskim pracownikom).
Nie wiem co to są za ceny, które podałeś, ale weź pod uwagę, że w wypadku
rozbudowy OPTIMUS będzię najtańszy.
Jednak nie te ceny są najważniejsze.
Odpowiedz sobie na pytanie jak ważny jest to serwer i szczególna uwagę zwróć
na support i serwis, czas reakcji, czas naprawy.
Myślę, że OPTIMUS w chwili obecnej jest nie ustępuje pod tym względem takim
markom jak DELL, IBM, FS, HP itd. - a będzie napewno tańszy.

--
pozdrawiam
pawelWN