Optimus NServer VE155G1 vs Dell PowerEgde SC 1600

Autor: Michał Filip <mfilip_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 16:25:31 MET

Witam,

Planuje zakup serwera i pod uwagę biore dwa nastepujace:
- Optimus NServer VE155G1 - cena 7100 PLN
- Dell PowerEgde SC 1600 - cena 8600 PLN

W serwerze potrzebny mi jest RAID 1 dla dwoch dysków 36 GB. Serwer Dell
posiada dyski HOT-SWAP,a Optimus zwykle, ale HOT-SWAP nie jest mi potrzebny.

Czy warto wydac 1500 PLN wiecej i miec serwer Dell czy tez serwery Optimusa sa
juz na tyle dobre, że warto kupic Optimus.

Jezeli ktos moze podzielic sie swoimi opiniami bede bardzo wdzieczny.

  pozdrawiam
    Michal