Re: 1024x768 na... 17 cal. LCD?

Autor: Grzegorz <niemamadresu_at_yahoo.com>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 18:56:07 MET

Wed, 3 Nov 2004 15:13:16 +0100,
 Paulie <pablonet@poczta.onet.pl> napisał(a):

---->... to chyba będę musiał zmniejszać właśnie do 1024x768,
---->bo inaczej będzie chodzić strasznie. Dużo gorszy obraz???
---->

Wcale nie gorszy bo oglądasz z większej odległości. Np.: u mnie Quake chodzi tylko na
800x600 na 17'' LCD. Obraz jest rozciągnięty na całą powierzchnie ekranu więc trzeba
sie nieco odsunąć a wtedy nie ma jak dla mnie żadnej różnicy.
Gorzej z pisaniem w niższej rozdzielczości - mam 1024x768 bo 1280 jest za małe dla
mnie. Ale też nie jest źle. Litery są z lekkimi ,,defektami'' ale mnie to nie
przeszkadza.

Najlepiej jakbyś sobie u kogoś zobaczył jak to wygląda w praktyce...

--
Grzegorz