Re: czy Chieftec HPC-420-302 DF pasuje do każdej obudowy Midi T?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 18:57:56 MET

On Tue, 30 Nov 2004 08:35:34 +0100, Dentarg <den@it64.com> wrote:

> Tylko, że wtedy odcinasz też jeden z obwodów 12V i tak naprawdę masz
> wtedy nie zasilacz 420W tylko ok 320 W ... więc taka operacja jest bez
> sensu :(. A po za tym taki wtyk może się przydać jak się zmini płytę
> na taką z gniazdem 24pin ;). Najlepszym rozwiązaniem jest przelotka
> :).

1. To że nie podłączasz wszystkich linii zasilacza do wszystkich
odbiorów nie oznacza, że do tych samych odbiorów dostarczasz mniejszą
moc.
2. Na pinach 11, 12, 21 i 22 znajdują się odpowiednio +12V, +3.3V, +5V
i GND. Ta sama linia 12V jest dostępna na pinie 11.
Druga linia 12V jest na dodatkowej wtyczce czero lub ośmio pinowej
zasilającej procesor.
3. Przy odrobinie wprawy i dobrych narzędziach można przeciąć wtyczkę
w taki sposób, aby możliwe było wykorzystanie zarówno części 20
pinowej, jak i pozostałej 4-ro pinowej.

--
Pozdrawiam
  Bartek