Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:38:00 MET

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in
news:cohsaa$bbi$1@nemesis.news.tpi.pl:

Dzięki za wyjaśnienia :)

> Co do
> jakości panelu (mam dragona) nie mam mu nic do zarzucenia.

Hmmm... a dawno kupowałeś obudowę? Nie wiem, może faktycznie jest ok, ale
odniosłem wrażenie "zwykłego plastiku", trochę tandetnego. Spodziewałem się
jakiegoś lepszego jakościowo tworzywa. Trudno to może opisać, ale użyję
porównania: to tak, jak plastiki np. w Polonezie czy Daewoo, a plastiki w
samochodach uznanych zachodnich marek. Niby tu plastik i tam plastik,
ale... jednak różnica jest.

Pierwsze moje wrażenie niestety takie, że mam do czynienia jednak z daewoo
:/

No cóż, wybiorę się raz jeszcze i pooglądam sobie obudowę dokładniej i
bardziej wnikliwie :)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |