Re: [Zasilacz] Wybor

Autor: Andi <bandrew2_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 13:58:42 MET

> Ostatnio widzialem na gieldzie nowe zasilacze fortrona FSP300-60ATV po
80zł.
> Ten zasilacz jest zrobiony z tak duzym zapasem ze wytrzymuje 390W a ciagla
> praca na ~360W mu zupelnie nie szkodzi.
>
> GM

Hmm w sumie tak, ale to nie tylko kwestia wytrzymalosci - mocy - ale takze
tego jak dobre napiecia wypuszcza, obawiam sie własnie ze wsrod sredniej
jakosci zasilaczy do 140 zł nie wiele z nich moze sie poszczycic dobrymi
parametrami a ze ma to istotny wplyw na pozostaly sprzet - to nie chcialbym
kosztem innych podzespolow - cieszyc sie wytrzymalym zasilaczem :( - stad
takie niezdecydowanie

pozdrawiam