Re: Radiator - jak zrobić ?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 08:10:46 MET

Radek D napisał(a):
> Macie może jak "domowym" sposobem zrobić radiator ?

Tak od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zlecenie u jubilera o
wykonanie radiatora ze srebra, ale nie mam żadnych danych technicznych
żeby "artyście" wytłumaczyć jak to ma wyglądać i jak ma być wykonane.

> Oczywiście nie musi to być jakaś super technologia tylko
> by wygląd był estetyczny bo to do modingu.

Poszperaj na złomowisku metali kolorowych.

> PS.Ewentualnie gdzie można dostać radiator o powierzchni dysku
> 3,5'' i wysokości 3-4 cm - byle by cena nie była zaporowa ?

Chodzi o okrągły radiator? Może Pentagram. Albo tu
http://www.cooling.pl/index.php?cPath=21_39