Re: Radiator - jak zrobić ?

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 11:50:10 MET

Zobaczcie, co napisał(a) archie w poście
news:cmcked$tvf$1@news.mm.pl !!!
> Tak od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zlecenie u jubilera o
> wykonanie radiatora ze srebra, ale nie mam żadnych danych
> technicznych żeby "artyście" wytłumaczyć jak to ma wyglądać i jak
> ma być wykonane.
A nie można mu pokazać normalnego radiatora i wytłumaczyć kwestie wielkości
radiatora, wysokości i grubości żeber? Tylko czy taki srebrny dobrze będzie
temperature wyciągał ?

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***