Re: Konwersja DVD z NTSC na PAL lub odwrotnie

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 23:21:48 MET

"Marco" <notrue@interia.pl> wrote in message news:1ihawwi9yfke5$.kqgj40sxdbzr$.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 3 Nov 2004 12:32:44 -0600, Pszemol w pełni przekonany(a) na
> klawiaturce wystukał(a):

> Jedyny sposob ajki znam to zgranie DVD do DivX.

I co dalej? Jak tego DivXa odegrać na TV? Jego stary
DVD Player Panasonica na pewno DivXa nie potrafi rozpoznać...

> Wogóle konwersja NTSC->PAL i odwrotnie to trudna sprawa
> i prawie nie da się tego zrobic. Zajmuja się
> tym naprawde wyspecjalizowane firmy.

DVD jakie mam Philipsa nie ma z tym żadnego problemu
- ustawia się to w menu za pomocą pilota...
Opcje mam do wyboru telewizora takie:
    PAL
    NTSC
    Multisystem.

Ustawienie trzecie, to po prostu bez konwersji.
Na wyjściu będzie się pojawiać to co jest nagrane na płycie DVD.
Ustawienie TV-PAL oznacza, że jak włożysz mu w paszczę płytę PAL
to wyjdzie sygnał bez konwersji a jak płytę NTSC to DVD player
skonwertuje sygnał na PAL i wypuści na telewizor sygnał PAL...
To samo tylko odwrotnie stanie się gdy ustawię TV-NTSC, tak
mam zresztą teraz ustawione i płyta DVD kupiona w Anglii nagrana
w PAL odtwarza się bez najmniejszych problemów...
DVD Player ten kosztował niecałe $70 więc nie może to być aż
taka rewelacja niemożliwa do osiągnięcia skoro jest nawet w takim
tanim sprzęcie powszechnego użytku...