Re: Konwersja DVD z NTSC na PAL lub odwrotnie

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 00:23:22 MET

Jest taki soft: Mediostream NeoDVDplus, ktory ZTCW w wersji 5 umozliwia
konwersje plikow VOB pal->ntsc (byc moze i odwrotnie). Byc moze potrafia
to poprzednie wersje. Poszukaj strony producenta, poczytaj info, wyslij
pytanie do supportu zeby sie upewnic czy mam racje. Jesli tak, to
sprawa prosta, zrzut, konwersja, zapis na dvd i gotowe. Koszt rzedu
kilkudziesieciu USD, nie wiem czy istnieje wersja testowa, a nie chce mi
sie szukac, to juz Twoje zadanie.

WL