Re: +KARTA TV JAKO MAGNETOWID

Autor: Mr Adzio <horemhebWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 20:37:16 MET

> NMSP
> Widzę że nikt nie udzielił Tobie poprawnej odpowiedzi.
> Oczywiście. Taką kartę możesz podłączyć do zasilania, lutując kable do
> wyprowadzeń łącza PCI. Zamiast komputera możesz użyć jakiegos procesora
> i włożyć go najlepiej do gniazda na płycie głównej pasujacej do niego.
> Żeby było miło, to dodaj jakąś pamięć ram i podłącz to do prądu. Możesz
> rozbudować bios tej płyty i wgrać tam jakieś oprogramowanie, które sam
> napiszesz lub zlecisz komuś niepoczytalnemu. Co do nagrywania to
> [...]
Wielkie dzieki,

wyszlo na moje. Poza ostatnia odpowiedzia wszystkie inne sa na poziomie
szkolnego, dokladniej gimnazjalnego kabaretu. Czy Wam sie wydaje, ze wszyscy
na liscie sa tysiac razy glupsi od Was? Gdzie Wasze poczucie, wysublimowane,
humoru. Wiatraczki dobrej mocy sobie zalozcie. Na glowki. Niech wam wiaterek
je wychlodzi!
    Pozd.
  Mr Adzio
www.media.prv.pl