Re: komputer do wykorzystania w pracy

Autor: Paweł Malicki <corran.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 20:40:43 MET

lukas <lukasm6.wyt@no.spamu.wp.pl> napisał(a):

> Witam,
> musze zamowic komputer (co przyjdzie nie mam pojecia bo przez przetarg jest
> to zalatwiane, ale musze podac konfiguracje i im dokladniejsza tym lepiej)
> do wykorzystywania w pracy: troche offica, netu, programowania oraz co
> najwazniejsze analiza wynikow). Komputer nie ma byc o super parametrach,
> musze zmiescic sie w 3tys (jak mniej to lepiej) i ma poprawnie dzialac.
Jeśli bym wybierał sprzet do biura:

ProcesorIntel Celeron D320 2.40 GHz BOX
315.00
Płyta głównaIntel Desktop La Crosse D865GLC-L Pro/100 LAN bulk
403.00
Pamięć RAM2x Kingston DDR 256MB PC-333 (KVR333X64C25/256)
394.00
Dysk twardy IDE/SATASamsung SpinPoint 80 GB SP0812C (7200) Serial
ATA293.00
ObudowaModecom Gaja czarna
209.00
Napędy optyczneNEC DVD+/-RW ND-2510A bulk black + soft
330.00
Monitor cyfrowy17" NEC FE770 black
569.00
KlawiaturaLogitech Internet Keyboard Black OEM
50.00
MyszyLogitech Black Label Mouse OEM Black (M-BJ58)
59.00
Stacja dyskówFDD 1,44MB 3,5" - black
35.00

Razem brutto:2657.00

IMO do zastosowań co napisałeś dużo bardziej sie nada.