Re: poleccie mi jakis Hdd 40 GB..

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 20:39:54 MET

> Mam Seagate Barracuda ST340016A 40GB 2MB od ponad dwóch lat. Nigdy go nie
> słyszałem, żadnych błędów.
> Nie ma czegoś takiego, jak awaryjne marki dysków twardych. Są awaryjne
> egzemplarze, czasami serie. To jest mało istotne, bo i tak gwarancję dziś
> są dobre, a dane i tak trzeba zabezpieczać. Patrzyłbym na parametry i
> _własne_ doświadczenia.
> pk
popieram w 100%, wymieniłem 4 dyski WD w różnych kompach w ciągu roku. Sam
mam barracude już chyba z 4 z kolei, po każdej wymianie kompa jest kolejna
baracuda, miałem tylko jedną reklamację baracudy w ciągu kilu lat, tak więc
opinie że te są dobra a te nie jest lekko naciągana,
bo racja jest jak dupa...każdy ma swoją