Re: Panel LCD iiyama

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 10:44:52 MET

MadMan wrote:

> A co to jest? Coś a'la aparaty średnioformatowe? Młody jestem, to nie
> kojarzę niczego innego niż lustrzanki :-)
Do aparatów średniego formatu produkuje się tylne ścianki z matrycami
cyfrowymi w miejscu gdzie normalnie przychodzi negatyw. Taka scianka o
rozdzielczosci 40 Mpx potrafi kosztować 20 tys. USD ;-)

> Czytałem, czytałem, tyle że slajd to mi się kojarzy z takim "negatywem
> negatywu", który ogląda się na ścianie lub innym ekranie.

No i dobrze sie kojarzy, tylko on nie powstaje w drodze kopiowania
negatywu na negatyw, tylko zakladasz rolke slajdu do aparatu, pstrykasz,
wolasz, ramkujesz i do rzutnika. Od negatywu rozni sie tym, ze ma
bezbarwne podloze (pozbawione tzw. "maski") no i daje cuuudne kolorki.

Ale to juz OT
WL