Re: Panel LCD iiyama

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 05:45:27 MET

Tue, 02 Nov 2004 19:12:42 +0100, na pl.comp.pecet, Wieslaw Lubas
napisał(a):

> Ja stawiam na wiecej... Chocby scianki cyfrowe do sredniego formatu...

A co to jest? Coś a'la aparaty średnioformatowe? Młody jestem, to nie
kojarzę niczego innego niż lustrzanki :-)

> Alez on o tym napisal. Przypadek 1) negatyw 2) slajd 3) slajd sredni
> format. Trzeba czytac ze zrozumieniem.

Czytałem, czytałem, tyle że slajd to mi się kojarzy z takim "negatywem
negatywu", który ogląda się na ścianie lub innym ekranie.

--
Pozdrawiam
MadMan