Re: Do uzytkoniwkow karty Pinnacle DC10+

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 10:47:43 MET

In article <cm8t48$ad9$1@atlantis.news.tpi.pl>,
jaworskipiotr@usunto.poczta.fm says...
> kurcze moim zdaniem to powinien być powód do reklamacji!!! bo porzyczyłem
> taką kartę żeby zgrać swoje tasmy i to samo i nie wiem do dzisiaj co można z
> tym zrobić:(

Chyba nikomu nie udalo sie znalezc rozwiazania tego problemu dla Radeona
9200. :-(
Szukales moze namiarow na polski oddzial ATI? Na ich anglojezycznej
stronie nie bylo zadnych informacji na ten temat. Chetnie bym do nich
przedzwonil kilka razy i powiedzial co mysle na ten temat. Oczywiscie
zarzadalbym zwrotu kasy za karte. Sprzedawcow na gieldzie nie chce
ruszac, bo to w sumie nie ich wina. Sprzedaja towar jaki jest. :)

pozdorwienia
k.