Re: A7N8X-X i 13,5V zamiast 12,5 :[

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 17:16:53 MET

On Sun, 31 Oct 2004 19:02:41 +0100, archie <archie.am@Qwp.pl> wrote:

> "zwykły transformator" to miała być ironia, a co do mojego tekstu o PFC

No dobra ale wystarczyło smiley'a dodać ;-)

> to być może dla inż. elektronika walnąłem głupotę. Chodziło mi o wysoką
> sprawność tych urządzeń w porównaniu do zasilaczy bez PFC. Jeśli

Chodziło mi raczej o stwierdzenie (przynajmniej tak zrozumiałem), że
zasilacz ma większą nadwyżke mocy bo ma aktywne PFC. Samo PFC nie
dodaje mocy (którą można wykorzystać w odbiorniku) - jeśli zasilacz
może oddać 300W to tyle można z niego pociągnąć niezależnie od tego,
ile mocy pobiera z zasilania.

--
Pozdrawiam
  Bartek