Re: A7N8X-X i 13,5V zamiast 12,5 :[

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 17:15:21 MET

On Sun, 31 Oct 2004 20:57:54 +0100, "Demostenes"
<demostenes.1@neostrada.pl> wrote:

> W porównaniu z tym, co jest na płycie, to pomiar jest niezwykle dokładny -
> mnie wywalało programowo, że mam czasem 14 :), a multimeter wskazuje 12,3 -
> 12,6 w zależności od obciążeń, więc wszystko jest chyba w porządku :)

Uchyb rzędu 0.3-0.5% na zakres (co można spotkać w każdym współczesnym
multimetrze) to parametr w zupełności wystarczający.
Ale jak zobaczyłem "niezwykle precyzyjne" to od razu zobaczyłem
woltomierz laboratoryjny o uchybie gdzieś tak 0.05 :-)

--
Pozdrawiam
  Bartek