Re: Barracuda 120GB i bardzo niskie transfery na starszym sprzęcie.

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 11:39:56 MET

galu napisał(a):

> Witam,
>
> Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem 120GB Barracudy (ST3120026A).
> Pracuje ona w dosyć starym komputerze (płyta na VIA KT133), przeważnie
> jako jedyny dysk twardy - ale zdarza się, że jednocześnie zainstalowane
> są 3 dyski (same nowe Barracudy, plus nowa nagrywarka CD Asus x52). W
> obu przypadkach transfery są żenująco niskie - od 3 do 8MB/s, bez
> znaczenia czy przegrywam dane w obrębie jednej partycji, jednego dysku
> czy dwóch dysków.
> System to XP z zainstalowanym VIA Hyperion (sprawdzane także ze
> [...]

1. Jakim programem przegrywasz?

Jesli program kopiuje przez widnows to moze byc wolno.

Najlepiej zainstaluj (jesli nie masz) TOTAL COMMANDER'a i ustaw sobie
bufory (jest w KONFIGURACJA / OPERACJA KOPIUJ/USUN), tak po 10 MB. IMO
to rozwiaze problem.

Poza tym powinienes widziec wyrazna roznice miedzy kopiowaniem z tego
samego dysku na ten sam dysk i na inny dysk.

--
p.
MS Windows 2003....najtaniej....ZAPRASZAM