Gericom AGP 2 problemy jeden moj ?

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 02:27:26 MET

Pierwszy problem jest dość banalny składam kompa staremu facet to nie power
user ale jakis Athlon 1600 mo sie przyda on w starym kompie ma stara karte
grafiki dosc dobra ale PCI czy mozliwe jest wykorzystanie jej z nową płytą
na AGP ? czy slot AGP może wogole pozostac niezapełniony nigdy tego nie
probowałem ! zawsze moge mo kupic jakiegos Epoxa ze zintegrowana grafa ale
wolałbym cos z Allegro dorwac niezintegrowanego i tu bum

Drogi nie moj tylko niezinternetyzowanego koleszki bez pojecia co to Usnet
ale mi marudzi koles ma noteboka Gericoma cacko Pentium 3,06 nagrywara DVD
ale bez gwarancji go kupil notebok dziala ok ale czasem bez przyczyny odpala
sie explorer po 50 sto razy nawet jako autoblanc i po formacie i
przinstalowaniu Windy ktora jest napewno ok wymyslilem ze moze mu ktorys
klawisz nie odbija na klawiaturze a pod nim jest jakis skrot do explorera
jak to sprawdzic ? czy istnieja jakies testy poprawnosci dzialania
klawiatury ?

Grupo pomoz!