Nec MultiSync 1960NXi-BK i inne :)

Autor: Voyt <voyt_p_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 02:28:39 MET

Co sądzicie o ww. LCD ?
Czy będzie się nadawał do zastosowań CAD/GIS i oglądanie filmów, ewntualnie
czasami jakaś gra.

Chyba , że polecicie coś innego.
Myślałem też o CRT Mitsubishi DiamondPro 930SB-BK ale jakoś tak wszyscy
LCD i LCD. Gdzie pytam większość doradza mi LCD. Zależy mi na tym, żeby się
fajnie pracowało przed monitorem bo spędzam troche czasu - głównie GIS
Może jakieś EIZO ale to tylko 17 cali w tej cenie dostane. Zauważyłem też
Sharp-a
chociaż nie ma wiele opini na temat tych monitorów pomimo, że jest to
podobno jeden
z czołowych producentów matryc LCD na świecie. Z grugiej strony jak się to
ma do
całych monitorów - nie wiem.

Z góry dzięki za wszelkie uwagi.

Voyt