[kupno notebooka] Laptop z USA czy z DE/UK ?? [koszty ; co się bardziej opłaca]

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 02:24:38 MET

Witam!

Chce kupić laptopa, ale się zastanawiam czy lepiej go kupić w
USA (najniższe ceny) czy w Europie (niemczy Wielka Brytania)...
( Mam rodzine w USA, UK i DE - więc mogliby pomóc )

Jak to jest z gwarancją na laptopy z USA (podobno niektóre firmy akceptują
międzynarodową) ?

Interesuje mnie IBM, HP Compaq albo DELL ewentualnie Toshiba - jak jest z
gwarancją w Polsce na te modele kupione
w USA i w Europie (Niemcy, UK) ?

Jak wyglądają ostateczne koszty (ile za przesyłke?
Jak jest z podatkiem [odliczenia] ? i jak z cłem z USA ?)

Znacie jakieś dobre / uczciwe i w miarre tanie sklepy w powyższych państwach
?

Wszelkie sugestie mile widziane !

Dzieki !

Pozdrawiam