Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik płyt ?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 11:52:19 MET

archie wrote:

> No to ja jestem użytkownikiem nagrywarki DVD LG i mimo, że ją mam nie
> mogę jej pochwalić. Nagrałem płytki CD na tej nagrywarce. Zaniosłem do
> kumpla, a tam wielkie zdziwienie, bo jego nagrywarka CD-RW LG zaczęła
> pokazywać błędy odczytu tych płytek. Jego CD-ROM LG w ogóle tych płytek
> nie zobaczył. To mówi samo za siebie.

Przypomniało mi się jak kiedyś poszedłem do znajomego w celu wypalenia
kilku filmów. Miałem ze sobą 10 płyt, wszystkie nagraliśmy. Po powrocie do
domu okazało się, że ani jedna z nich nie działa :) Wszystkie miały tyle
błędów, że aż głowa boli... Jedynie filmowcy mogą się cieszyć :)

W domu miałem kiedyś nowiutki napęd LG 52x. Padł po miesiącu... :(
Kupiłem następny i też poległ... Nic w nich nie grzebałem, po prostu
silniki odmawiały posłuszeństwa i tyle...

Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem napędu który przedstawia się po
prostu jako ATAPI CDROM oraz nagrywarki TEAC. Z CD-ROMem (48x) nie ma
żadnych problemów. Kupiłem go na giełdzie za ~5zł, przeczyściłem,
wyregulowałem i działa do dziś. Nagrywarka też jest super. Zero problemów.
Czyta bez problemu nawet takie płyty, na których LG czy Samsungi wysiadają.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *