Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik p³yt ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 13:55:20 MET

U¿ytkownik "archie" <archie.am@Qwp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cm2fcn$1joc$1@news.mm.pl
> KILu napisa³(a):

> No to ja jestem u¿ytkownikiem nagrywarki DVD LG i mimo, ¿e j± mam nie
> mogê jej pochwaliæ. Nagra³em p³ytki CD na tej nagrywarce. Zanios³em do
> kumpla, a tam wielkie zdziwienie, bo jego nagrywarka CD-RW LG zaczê³a
> pokazywaæ b³êdy odczytu tych p³ytek. Jego CD-ROM LG w ogóle tych
> p³ytek nie zobaczy³. To mówi samo za siebie.

Generalizowanie na podstawie w³asnych jednostkowych do¶wiadczeñ jest
bezsensowne. Ja te¿ mogê napisaæ, ¿e "mam nagrywarkê DVD firmy LG, która
dzia³a ¶wietnie". Co z tego wynika? Ano nic, bo moja to 4120, a Ty
piszesz zapewne o innym modelu. Nie wiadomo o jakim - bo nie pad³o ani
jedno s³owo z Twojej strony na ten temat. Mogê zreszt± spokojnie
podstawiæ pod s³owo "LG" np. Pioneer, Toshiba, LiteOn i cokolwiek
innego, bo uszkodzone egzemplarze trafiaj± siê ka¿demu, choæ prawd±
jest, ¿e w ró¿nych proporcjach ;-). A poza tym marka firmy
wypuszczaj±cej dany produkt staje siê coraz mniej istotna, licz± siê
testy i opinie dotycz±ce konkretnego urz±dzenia; Samsung na przyk³ad te¿
nigdy nie by³ mark± nale¿±c± do elity, ale ostatni± seriê dysków ma
udan±... i drukareczki laserowe te¿ robi ca³kiem niez³e :-).

/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/