Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik p³yt ?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 11:42:56 MET

KILu napisa³(a):

> Nikt, poza u¿ytkownikami. :) O ile z ich CD-ROM-mami mam z³e
> do¶wiadczenia, tak stara nagrywarka CD-RW dzia³a piêknie od blisko
> czterech lat, AFAIR.

No to ja jestem u¿ytkownikiem nagrywarki DVD LG i mimo, ¿e j± mam nie
mogê jej pochwaliæ. Nagra³em p³ytki CD na tej nagrywarce. Zanios³em do
kumpla, a tam wielkie zdziwienie, bo jego nagrywarka CD-RW LG zaczê³a
pokazywaæ b³êdy odczytu tych p³ytek. Jego CD-ROM LG w ogóle tych p³ytek
nie zobaczy³. To mówi samo za siebie.