przewody czy chlodnica

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 00:30:48 MET DST

Witam,
przymierzam sie do kupna zestawu wodnego chlodzenia i zastanawia mnie, czy
do schlodzenia AthlonaXP 2000+ (nie podkrecanego) i dysku (Samsung SP1614N,
7200 RPM, ale puszczony bez wiatraka nie dochodzi do 45st C.) wystarcza mi
przewody konwekcyjne (ewentualnie jakies inne rozwiazanie pasywne) czy
powinienem kupic aktywna chlodnice?
W sumie koszty to pal licho, ale mam pewne obawy przed zastapieniem dwoch
wiatrakow innymi dwoma - w wypadku aktywnej chlodnicy.
Ma ktos jakies doswiadczenia w tej sprawie?

--
This sentence is false.
Pozdrawiam