Re: starszy komputer - co wybrac

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 21:52:28 MET DST

adasiek napisał(a):

> nie, ale mam wrazenie ze mamy nieco inne podejscie
> do tematu; mowisz, ze komp za 200PLN nie moze byc
> niezawodny;

Coz, jak najbardziej jestem zwolennikiem markowego sprzetu. Uwazam,
ze komputerki z procesorem PIII Della, IBM, HP czy tez Fujitsu
doskonale posluza do pracy z Internetem tudziez do jakis prostych
zadan biurowych. Jednak takie komputerki kosztuja ok 500-600 zl. Za
200 zl to mozna kupic na allegro sprzet "niby firmowy ale nie za
bardzo". Ponizej cytuje opisy takich, wlasnie znalezionych aukcji:

"Oryginalnie w zestawie był Penitum II 350 ze specjalnie dopasowaną
płytą główną pod tą obudowę, jednak płyta się wypaliła i musiałem
zmienić na inną co się wiązało z pewnymi przeróbkami, dlatego
dołączam zdjęcia z wszystkich stron."

"Okazja!!! Orginalny DELL!!! Zetaw składa się z obudowy , zasilacza
, płyty głównej (zintegrowana grafika i dżwięk) z procesorem PENTIUM
II 400Mhz o raz pamięcią 64Mb, myszki oraz klawiatury (dysku
twardego ani napędów nie ma w komplecie). Komputer jest w dobrym
stanie wizualnym i technicznym (po włączeniu diody migają, twardy
startuje). Nie podłączałem go ostatnio do monitora (staruszek uległ
awarii i nie było sensu go naprawiać - był jeszcze
monochromatyczny), więc nie mam 100% pewności, że wszystko jest ok."

I tak to niestety wyglada...

j.