Re: starszy komputer - co wybrac

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 18:18:21 MET DST

januszek wrote:

> adasiek napisał(a):
>
> [...]
>
> Masz obsesje na moim punkcie? ;)

nie, ale mam wrazenie ze mamy nieco inne podejscie
do tematu; mowisz, ze komp za 200PLN nie moze byc
niezawodny; tak samo nie moze byc niezawodny komp
za 2500PLN ze sklepu za rogiem; niezawodnosc dla
mnie to np. gwarancja dostarczenia zamiennego
sprzetu na czas naprawy, reakcja na zgloszona
awarie w ciagu 12 godzin, natychmiastowe odzyskanie
dysku z danymi - o ile uszkodzil sie inny podzespol;

i tak rozumianej niezadownosci nie osiagniesz po
prostu na jakimkolwiek kupionym kompie, bo to jest
kwestia glownie obslugi serwisowej; wiec markowy
komp za 200PLN moim zdaniem wygrywa ze skladakiem
za 2500PLN - oczywiscie w kwestii klepania malych
dokumentow w wordzie i przegladania WWW; zas roznica
cenowa nie sprawia, ze komp za 2500PLN jest niezawodny;
co wiecej: jest on nawet bardziej podatny na uszkodzenie
niz markowym P II/III (ogolna kiepskosc dostepnych na
masowym rynku podzespolow);

adas;