Re: starszy komputer - co wybrac

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 00:57:00 MET DST

januszek wrote:

> Coz, jak najbardziej jestem zwolennikiem markowego sprzetu. Uwazam,
> ze komputerki z procesorem PIII Della, IBM, HP czy tez Fujitsu
> doskonale posluza do pracy z Internetem tudziez do jakis prostych
> zadan biurowych. Jednak takie komputerki kosztuja ok 500-600 zl. Za
> 200 zl to mozna kupic na allegro sprzet "niby firmowy ale nie za
> bardzo". Ponizej cytuje opisy takich, wlasnie znalezionych aukcji:

niezly z Ciebie zartownis;

> "Oryginalnie w zestawie był Penitum II 350 ze specjalnie dopasowaną
> płytą główną pod tą obudowę, jednak płyta się wypaliła i musiałem
> zmienić na inną co się wiązało z pewnymi przeróbkami, dlatego
> dołączam zdjęcia z wszystkich stron."

widzimy tu ze ktos sprzedaje jeden /uzywany wczesniej przez siebie
egzemplarz; a ja pisalem o "hurtownikach", ktorzy sprzedaja sprzet
nie poddany zadnym przerobkom;

> I tak to niestety wyglada...

tak - widze ze jestes zlosliwy; ale to nie zmienia faktu,
ze setki ludzi (*) korzystaja w Polsce z markowego sprzetu
klasy P II / P III i sa zadowolne;

(*) patrzac na sprzedaz tego sprzetu na allegro przez
ostatnie dwa lata;

adas;