Re: LG czy Liteon?

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 15:43:31 MET DST

Internauta Leming (wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl) w wiadomości
news:cltgs3$nfl$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

> No :-) Wygląda to na interpolację wyników sprzedaży ;-)
> Możesz napisać ile egzemplarzy sprzedano w takim samym okresie?

Moge ale nie chce :) to nie miejsce na takie dane :)

> Wniosek - najlepszy jest samsung, sztuk - 0 (słownie: zero).

samsung ma wlasną siec serwisów i nie da sie zrobić statystyk :(

> Skąd masz te liczby? Pracujesz w serwisie ?? :-) Jakim? Gdzie?

Z komputera :) może :) tajemnica :) w Polsce :)

> Tak czy owak, jak na razie EOT , bo od teraz przez weekend nie będę miał
> dostępu do internetu ;-(

Spoko, mam nadzieje że statsy wystarczyły :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.