Re: LG czy Liteon?

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 15:34:04 MET DST

Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości
news:cltfnn$p18$1@inews.gazeta.pl...
> Internauta Leming (wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl) w wiadomości
> news:cltdt3$9in$1@news.onet.pl nabazgrał(a):

> www.google.com i szukaj testów bo tego jest sporo ale widze ze pan leniwy
> jest :)

Heh, cudem chyba tę odpowiedź wypatrzyłem...
To ja masz szukać testów na potwierdzenie Twoich słów...? E tam...

> zwroty do serwisu :)
>
> nec - 3
> teac - 42
> toshiba - 41
> LITE-ON - 929 !!!!!!!!!
>

> wystarczy ?? :)

No :-) Wygląda to na interpolację wyników sprzedaży ;-)
Możesz napisać ile egzemplarzy sprzedano w takim samym okresie?
Wniosek - najlepszy jest samsung, sztuk - 0 (słownie: zero).

Skąd masz te liczby? Pracujesz w serwisie ?? :-) Jakim? Gdzie?

Tak czy owak, jak na razie EOT , bo od teraz przez weekend nie będę miał
dostępu do internetu ;-(