Re: LG czy Liteon?

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 01:18:30 MET DST

Leming <wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Są też 3 prawdy: święta prawda g...o prawda i wspominana przez Ciebie
> staystyka. Ciekawy jestem, kto i kiedy takie zestawienie przeprowadził.
> Możesz zapodac jakiś link?

dokładnego linka Ci nie podam, ale artykuł był w jednym z ostatnich....bodaj
Chipów.

> te
>
> Można wyczytać równie liczne pochwały - te opinie spowodowały, że kupiłem
> litka :)
> Te wypatrzone przez ciebie negatywne wynikają właśnie z tej STATYSTYKI -
> wiele osób ma lite-ona, więc i proporcjonalnie więcej się skarży.
> Ot i cała statystyka :-)

duże "spożycie" LiteOnów jest spowodowane w jakichś 70% ich ceną. Równie
dobrze mógłbyś udowadniać na tej zasadzie, ze Skoda jest o niebo lepsza od
Volksvagena.
A do litków zraziło mnie jeszcze jedno - dziki pośpiech tej firmy w
wypuszczaniu nowych modelli (żeby na siłę być pierwszym), co sprowadza się
potem do jeszcze większego pośpiechu w wypuszczaniu kolejnych firmware`ów,
usuwających kolejne błędy......