Re: LG czy Liteon?

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 13:30:36 MET DST

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:clri3m$inc$1@inews.gazeta.pl...

Favorit?

> oczywiście porównanie było obrazowe....
>
> Przewaga nagrywarek NEC nad LiteOn czy Lg mieści się przede wszystkim w
> znacznei wyższym stopniu czytalności nagranych płyt przez stacjonarne
> odtwarzacze DVD, oczywiście statystycznie. Są na to testy.

Są też 3 prawdy: święta prawda g...o prawda i wspominana przez Ciebie
staystyka. Ciekawy jestem, kto i kiedy takie zestawienie przeprowadził.
Możesz zapodac jakiś link?

> A o rozmitych kłopotach z L-L możesz poczytać na forum cdrinfo.pl. M.in.
te
> opinie spowodowały, ze nie kupiłem żadnej z nich.

Można wyczytać równie liczne pochwały - te opinie spowodowały, że kupiłem
litka :)
Te wypatrzone przez ciebie negatywne wynikają właśnie z tej STATYSTYKI -
wiele osób ma lite-ona, więc i proporcjonalnie więcej się skarży.
Ot i cała statystyka :-)