Re: LG czy Liteon?

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 21:42:46 MET DST

Leming <wojo_b@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:clqo3l$muo$1@inews.gazeta.pl...

> nie
>
> A to ciekawe... ten litek jest syrenką czy trabantem? Możesz swoją odpowiedź
> uzasadnić?

oczywiście porównanie było obrazowe....

Przewaga nagrywarek NEC nad LiteOn czy Lg mieści się przede wszystkim w
znacznei wyższym stopniu czytalności nagranych płyt przez stacjonarne
odtwarzacze DVD, oczywiście statystycznie. Są na to testy.
A o rozmitych kłopotach z L-L możesz poczytać na forum cdrinfo.pl. M.in. te
opinie spowodowały, ze nie kupiłem żadnej z nich.