Re: wyjscia TV z karty graficznej

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:17:39 MET DST

Grzegorz B. wrote:
> Czy jak zastosuje kabel S-Video-> Euro obraz może być lepszy ?

Będzie lepszy. Mimo, że jakość wyjścia S-Video w PC jest niższa, niż
wyjście w choćby najtańszym stacjonarnym odtwarzaczu DVD.

> Mam telewizor Grundig i nie wiem tez czy jest ryzyko ze nie "kupi"
> na wejœciu Euro sygnalu pochodzšcego z S-VIDEO

Oczywiście, że jest. I to duże. Wygooglaj rozpiskę pinów na złączu Euro
dla Twojego modelu TV (albo spytaj o link do schematu na
pl.misc.elektronika). Jeśli nie będzie tam luminacji i chrominacji, to
znaczy, że nie masz S-Video w Euro.
Na te przejściówki też uważaj: często sprzęgają one sygnały luma / chroma
i podają na wejście composite w Euro. Wówczas nie ma mowy o poprawie
jakości.

k,