wyjscia TV z karty graficznej

Autor: Grzegorz B. <elgrzes_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 10:34:58 MET DST

Witam serdecznie,

Posiadam kartę ATI z wyjsciami Composite i S-Video. Polaczyłem z TV przez
Composite i obraz jest OK choć kolory na monitorze sa przyjemniejsze dla oka
.
Czy jak zastosuje kabel S-Video-> Euro obraz może być lepszy ?
Mam telewizor Grundig i nie wiem tez czy jest ryzyko ze nie "kupi" na
wejœciu Euro sygnalu pochodzšcego z S-VIDEO (o czyms takim czytalem w
trakcie googlowania).

Może ktoœ mnie oswieci :)
Pozdrawiam:
Grzesiek B.