Re: jak skasować BIOS

Autor: piotr <wpiotrek_at_free.polbox.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:18:44 MET DST

> 1. Naucz się netykiety (poszukaj np. co to takiego "top-posting")
> 2. Nie pisz głupot jak nie masz o czymś zielonego pojęcia (wyjęcie baterii
> kasuje pamięć CMOS a nie BIOS'a - ten drugi kasowany jest elektrycznie
> podczas programowania go)
> 3. Nie wszystkie biosy są firmy AMI (obiło Ci się o uszy cuś takiego jak
> np. AWARD lub PHOENIX ??)
> 4. Bios bardzo łatwo skasować (programując go przez płytę główną albo w
> programatorze)

ad.1. Co do pierweszego ,to zgoda nie wiedziałem ,że to takie ważne.
ad.2. Masz rację.
ad.3. O innych firmach słyszałem ale tu była mowa o AMI , chyba dobrze
czytałem?
ad.4. Jak ktoś się uprze to oczywiście może ale trzeba poczytać zasady ,
          np.tu
http://www.technik.swiebodzin.pl/edukacja/informatyka/bios/porno.htm#4
i myślę że kol.MarkPunk je czytał.

pozdrawiam