Re: Komputer promieniuje..? wtf..

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 09:09:30 MET DST

Kornel wrote:
> Hej,
>
> Mam taki problem, ze ktos mi mowi, ze komputer mi napromieniowuje pokoj jak
> jest wlaczony, ze spac z wlaczona komrka jest niezdrowo, etc... I badz tu
> madry, walczylem z tym, ale juz sam nie wiem. Jak jest, bogiem a prawda, czy

Z tym trudno walczyć. Wiara takich osobników w tajemnicze promieniowanie
jest trudna do wyplenienia. Następnym razem jak przyjdzie postaw koło
komputera muszelkę lub kryształ soli i dowiesz się, że już żadne
niebezpieczeństwo Ci nie grozi.

> komputer, poza monitorem CRT szkodzi cos (promieniuje?!)? Po rostu nie
> wyobrazam sobie, aby te pare kostek krzemu i pare wiatraczkow mi jakos
> szkodzilo. Jestem w bledzie? A jak jest z komorka? Czy jak nie rozmawiam, to
> rowniez jakos szkodzi?

Oczywiście, że każdy sprzęt elektryczny coś tam promieniuje (fale
elektromagnetyczne). Najbardziej suszarka do włosów. Telefon komórkowy
też conieco, więc godzinami rozmawiać nie należy.