Re: Komputer promieniuje..? wtf..

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 12:10:51 MET DST

Kornel wrote:

> czy komputer, poza monitorem CRT szkodzi cos (promieniuje?!)?

AFAIK jak najbardziej. np. w niektorych zastosowaniach wymagajacych
wysokiego stopnia tajnosci/poufnosci danych komputerow /nie/ uzywa sie (ew.
zamyka sie czasem w klatce Faradaya) - promieniowanie z komputera pozwala
wspolczesnym urzadzeniom podsluchowym stwierdzic co na nim robisz z
odleglosci.. kilkuset metrow. cos wiec tam jednak musi promieniowac ;-)

> Jestem w bledzie? A jak jest z komorka? Czy jak nie
> rozmawiam, to rowniez jakos szkodzi?

szkodzi nawet jak nie masz komorki - a stoisz np. odpowiednio blisko/w
odpowiednim miejscu wzgledem anteny kierunkowej umieszczanej na
budynkach/masztach.

pozdrawiam