Firmware do dysku twardego - proszę o pomoc.

Autor: Delfin Oum <forged_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 09:07:11 MET DST

Witam.

Nie wiem czy ja jakiś głupi jestem, czy nie umiem szukać, ale już od 2
miesięcy poszukuję w sieci jednoznacznej informacji czy można w dyskach
twardych uaktualniać firmware???
Mam dysk maxtora 60GB w którym dzieją się rzeczy niezwykłe.
Otóż po założeniu partycji i sformatowaniu pojawiają się losowe badsectory.
W różnych miejscach. Po wyzerowaniu "low level format" dysk znów jest
sprawny do ponownego partycjonowania i formatowania tradycyjnego, po czym
kilka zamknięć kompa i znów bad'y w _innych_miejscach_ niż poprzednio.

Twardziel był testowany na 3 różnych kompach. Wszędzie to samo. Dlaczego???
Mi się wydaje, że to może wina firmware'u i chciałem wgrać nowszy (starszy)
ale nigdzie nie mogę znaleźć.

Proszę o jednoznaczną odpowiedź czy to wogóle jest możliwe.. i gdzie szukać
firmware'u?

--
Pozdrawiam
Forged