Re: Problem z norton ghostem

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 05:38:33 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "KaNo" <fluor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >
> Sprawdź więc dobrze, czy Ty czasem nie bierzesz za "partycję" tego co Ci
> Ghost podstawia... Sądząc z tego dokumentu:
> http://tinylink.com/?8IMqGz3cT3, Ghost przed próbą uruchomienia z
> wirtualnej partycji podmienia MBR dysku oraz tabelę partycji na swoje
> własne, zmodyfikowane kopie. Adres początku i końca wirtualnej partycji
> zapisany w takiej "podmienionej" tabeli partycji to zwykły fake i IMO
> nie ma on nic wspólnego z rzeczywistym położeniem tej partycji.
> [...]
Bardzo mozliwe, sprawdze przy okazji. Pisalem, ze zdarzylo mi sie to po
zawieszeniu sie Ghosta przy restarcie do PC-DOSa. Mozliwe wiec, ze dysk
zostal z podmienionym MBR. Nie sprawdzalem tego, gdy na innym koputerze
usunalem ja przy pomocy Partition Magic 8. Przyznam sie, ze w zdenerwowaniu
nie zastanawialem sie, czy jest prawdziwa (tak jak ja widzial PM), czy tez
podstawiona.
Pozdrowienia