system intruder w TUSL2-C

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 04:45:47 MET DST

Witam
Dostalem w spadku plyte glowna ASUSA TUSL2-c z procesorem celeron 1100.
Wlozylem tedy toto do obudowy grzecznie skompletowalem wszystkie czesci
jakie w szafie posiadalem i mysle bedzie poligon doswiadczalny dla nowych
dystrybucji ukochanego linuxa. No i niestety przywital mnie dzwiek jakoby
klawiatura miala zwarcie (tak jakby ktos sie oparl o kilka klawiszy)
mrygniecie kilkukrotne 3 diodek na klawiaturze i w nastepstwie tego
komunikat: "The system intruder chassis opened or tempered before. Please
check the system"
No to checkuje i checkuje i wyczekowalem ze jest sobie jumper ktory
odpowiada za otwarta obudowe chasis intrusion lead (ACHA) sie zwie i musi
byc shorted jesli chcemy wylaczyc to intrudowanie. Tyle ze niestety nie
pomoglo. No to mysle pewnie bios trzeba zresetowac. Dziwny zaiste sposob
trzeba zewrzec na plycie 2 punkty lutownicze i wtedy "password will be
reset" Password? Dziwne czyzby tylko password to resetowalo ale niestety tez
nie pomoglo. Komunikat jak byl tak jest a ja mimo woli stalem sie intruderem
wlasnej plyty glownej :-)
Jesli ktokolwiek mial jakies doswiadczenia z takim wynalazkiem Asusa to
prosze o pomoc.

dzieki
x4y4