Re: LG czy Liteon?

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 15:54:49 MET DST

Użytkownik "idzik23" <idzik23WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4798.000006b0.4180f29f@newsgate.onet.pl...
> [...]
Porady

> LG jest lepszy moim zdaniem. Używam płyty Esperanza - DVD (4x,8x)i
wszsytko gra.

To ciekawe czemu. Ja tez ich uzywam na LG 16x i tez jest OK.

Naprawde jestem ciekaw w czym taki NEC jest lepszy nie mowiac o LG ? Dane
znikaja z DVD nie po roku a po 10 latach na NECu ? czy moze Lite-on jest
wolniejszy albo psuje sie po miesiacu ?

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com