Re: Jaka drukarke kupic?

Autor: UberKunda <230509_at_to.jest.numer.gadu.gadu.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 10:16:14 MET DST

Yogiii wrote:

> no ale ona kosztuje 600zl ma 2lata gwarancji i rozdzielczosc 1200x1200dpi
> ale chce sie upewnic czy warto sie w to ladowac

- ciezko mi sie odniesc do tego komentarza, wiatraka ja tam nie slysze -
nie wiem do jakich prac czlowiek uzywal tej drukarki - u nas pracuja one
podkreslam jeszcze raz .. jako drukarki _osobiste_ , word, excel itd
- bede mial czas to wydrukuje jakas grubsza grafike i zobacze :)

> myslalem o samsungu ml-1510 bo to byl najtanszy laser na rynku - 470zl
> ale ona ma rozdzielczosc 600x600dpi

w Minolcie rozdzielczosc.. 1200x jest 'efektywna' - co nie znaczy ze na
dokumencie poznasz roznice jakas, dwa wydruki jeden z HP 1300 drugi z
Minolty - nie ma roznic :)

> w samsungu podoba mi sie podajnik papieru w formie szuflady

no tak szuflada jest fajna rzecza papier sie nie kurzy i nie lapie
wilgoci tak jak ten podawany z gornego podajnika...

> a szukam taniej drukarki

jesli kupisz tego samsunga to licze ze opiszesz swoje wrazenia i wyniki
testow :)

Pozdrawiam W.