Re: Jaka drukarke kupic?

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 13:32:23 MET DST

Użytkownik "UberKunda" <GG:230509@to.jest.numer.gadu.gadu.pl> napisał w
wiadomości news:clq9r3

> jesli kupisz tego samsunga to licze ze opiszesz swoje wrazenia i wyniki
> testow :)

podziele sie wrazeniami problem w tym ze ciezko bedzie chyba z modele 1510
bo zostal zastapiony modelem 1520 ( o 100zl drozszy a parametry takie same )
wiem ze 1200dpi to w minolcie rozdzielczosc efektywan i dopiero bylo by ja
widac przy jakies grafice a przy tekstach itp to nie ( przy tekstach to
chyab nawet
uzywana jest 300dpi i nie ma rozniczy HP Minolta czy Samsung )
narazie jeszcze nie kupie bo moze uda mi sie zalatwic HP LJ 1100 za darmo :)

pozdrawiam

PS: ja tez bede uzywal drukarki jako osobistej nic specjalnego ale drukarka
potrzebna
jest w domku a nie chce wydawac duzo kasy ja nie drukuje duzo ( ale czasem
jak jest
jakis dlugi artykul w necie to wygodniej go na papieze czytac niz na
ekranie - a atramentowki
w takich wypadkach szkoda - wiec dlatego decyduje sie ponownie na laser -
powrot
do przeszlosci )