Jaki UPS do domowego kompa?

Autor: Rex <anty_at_spam.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 00:31:30 MET DST

Witam!
Zamierzam kupić UPSa i nie bardzo wiem co wybrać.

Generalnie ma to być sprzęt, który będzie podtrzymywał kompa "na chodzie"
przez kilka minut od zaniku napięcia w sieci - tak żebym zdążył wszystko
pozapisywać i zamknąć system.

Mam kompa P II 400 i monitor 15". Czy do tego zestawu wystarczy UPS 400 VA?

Znalazłem na Allegro coś takiego: Active Power 400 za 180 zł. Czy warto to
kupić. A jeśli nie to jaki?
Sprzęt nie musi być jakiś wypas ale chciałbym, żeby pochodził z kilka lat.
Za wszystkie sugestie, porady z góry dziękuję.

Wojtek
wojkraw@autograf.pl