Re: Jaki UPS do domowego kompa?

Autor: Pawel <nomore_at_spam.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 00:41:37 MET DST

Użytkownik "Rex" <anty@spam.pl> napisał w wiadomości
news:clp7ld$gaf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Zamierzam kupić UPSa i nie bardzo wiem co wybrać.
ciach

Ja mam UPS firmy Orvaldi 600VA. Mam go chyba z 10 miesiecy i jestem bardzo
zadowolony.
Mam podlaczony PIV 3GHz, modem Neo, wodne chlodzenie, monitor i komp.
wytrzymuje spokojnie kilka minut, wiecej nie testowalem chociaz ciagle chce
to sprawdzic.Soft + kabel i masz pelen wglad w napiecia, stan baterii,
logowanie zdarzen.
Zobacz na allegro w wyszukiwarce - Orvaldi
szczerze polecam