Re: Tuning CPC

Autor: Pawel <nomore_at_spam.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 00:27:41 MET DST

Użytkownik "Michael" <mmichal.wytnijto.@kontojestnatlen.pl> napisał w
wiadomości news:clp6ch$1jci$1@omega.artcom.pl...
> Ale pewnie choć trochę opóźniała proces stabilizacji temperatury? Tzn.
> wolniej dochodził do tej stałej temperatury, tak? A próbowałeś z DWOMA
> zbiornikami na raz?

Tak woda wolniej sie nagrzewala ale u mnie komputer chodzi 24h wiec mi to
bez roznicy.
Z dwoma zbiornikami nie probowalem.

> Te 12db to ściema... nie wiem jak wyliczone, ale człowiek nawet 20db nie
> słyszy...
> Poza tym wentylator to wentylator. I masz teraz komporomis, albo dobre
> chłodzenie albo wydajność...

Jak dojdzie to wszystko zobacze. Zakladajac ze wydajnosc w Watach podawana
przez CPC ma sens to teraz mam zestaw 16db i 160W chlodnica to 400W, wiec
puszcze wiatraki na min. i powinno dobrze chlodzic.

> A tego Athlona miałeś na 0,17 czy 0,13 mikrona?

0,13 slynna krecaca sie seria.
W porownaniu do PIV to wtedy mialem zimna wode.